Advertisement

Kasım Ayı Favorilerim! Kullandığım Ürünler, Kıyafetler, Kitap, Dizi ve Filmler02.12.2017

Biraz Geç Olsa da Kasım Ayı Favorilerim! 

Bu ayda geçip gitti. Sanki 2017'ye daha yeni girmişiz gibi. Ne ara bu denli hızlı aktı zaman. Son 2 senedir zamanın bu hızından, 140 km hızla giden bir arabadaymış gibi korkar oldum. Sık sık aklıma boşa harcadığım zamanlar düşüyor. Sanırım kendi kendime yaptığım kötülükler başkalarının yaptıklarından daha fazla koyuyor. İşte bu ayın favorisi de tam olarak bu ruh halimden doğru!
Favori demek ne kadar doğru olur pek bilemiyorum. Beğendiğğim, güldüğüm, bazen ağladığım, bazen bağlandığım şeylerden bahsedeceğim sizlere. Belki içlerinden beğeneceğiniz bir şeyler çıkar. 
Öncelikle ruh halimden kaynaklı son bir kaç aydır tam olarak depresif sayılmasa da moralim bozuk gibi hissediyorum. Gülecek bir şeylere ihtiyaç duyuyorsunuz. Yani etrafınızda dönen hayattan kopuk, bir başkası tarafından sebepsiz güldürülmek istiyorsunuz. O sebeple bende gülebileceğim moralimi düzelten bir program buldum! Adı da New Journey To The West! Hatta programı açıklayan bir yazı da paylaştım sizlere. Linki hemen aşağıda olacak okumak isterseniz. 

Dizi tadında 1 saat civarında bölümleri olan bir reality şovu. Bir ekip, bavulları toplayıp ülke ülke şehir şehir geziyor ve gezerken çeşitli yarışmaları da geçmeleri gerekiyor. Tabi siz bu esnada onları girdikleri şekilli şukullu hallere gülmekle meşgul oluyorsunuz. Acayip komik. Çok samimi. Sıcacık hissettiren, bir senaryosu bulunmayan doğaçlama bir program. Hatta son zamanlarda moralimi iyileştiren şeylerden biri de oldu. O denli iyiydi benim için.
Madem televizyon dünyasından başladım gene oradan devam edeyim. Diğer bir favorim ise Why 13 namı değer Ölmek için 13 Sebep adlı çok tutan Netflix dizisi. Diziye kitabını okuduktan sonra başladım. Son derece tamamlayıcı bir etkisi oldu. Kitapta bazı noktalar soru işaretleri bırakırken dizi o soruları tek tek cevapladı beni. Oyuncular, oyunculuklar, çekim kalitesi, senaryo, uyarlanış biçimi bence her şeyi izlenilesi bir yapım. Hatta gizemi, gerilimi seviyorsanız mutlaka izleyin derim.
Şimdi televizyon alanını elden çıkardığımızı göre bir diğer alana ev için aldığım küçük ıvır zıvırlarıma geçebiliriz. Geçen gün Ikea'dan online olarak bir pike aldım. Çok cici ve yumuş yumuş duruyordu.(Kot pantolonun üzerinde durduğu pike) Ee havalarda malum gitgide soğuyor. Bir de makyaj malzemelerini toparlayabileceğim bir kutu aldım. Sanırım kutu yeni çıkan ürünlerdendi. Daha önce baktığımda görmemiştim. Ve mini mini bir kokulu çiçek aldım. Vanilya ve dondurma kokusuymuş.
Şimdi ben online alışverişi, mağaza gezmekten daha çok seviyorum. Elimin altında tek tıkla alabileceğim şeyi, koca dükkanları dolaşıp bulamayabiliyorum sonuçtu! Ama Ikea konusunda biraz endişeliydim, kargo ücreti 13 tl olması benim için eksi oldu ama zaten benim evimden kalkıp Ikea'ya gitmem zaten otobüsle falan 13 bulurdu o yüzden pek bir şey diyemiyorum o konuya. Neyse ki kargo hemencecik geldi ve ürünlerde fotoğraflarda gözüktüğü gibiydi. Buradan Ikea alışverişi yapmaya çekinen arkadaşlara sesleniyorum, rahatmış beklediğimden hızlı oldu ama tek eksi yanı 13 tl kargo ücreti alması. 
Ayrıca geçen haftalarda biliyorsunuzdur Kara Cuma indirimleri ortalığı kasıp kavurdu (Bir noktadan sonra çıldırdı insanlar, alışverişten gözleri döndü). Watsons'tan, Hm'den ve Mango'dan almak istediğim ufak tefek bir kaç bir şey vardı. Hazır yarı yarıya indirim varken ben onları almış oldum ama aldıklarım favorim oldu. Özellikle Hm'den aldığım yumuşacık şalla aşk yaşıyorum resmen. Hem kocaman, hem de sıcacık tutuyor. Aldığımdan bu yana üstümden çıkarmadım bu gidişle kokacak! Mango'dan ise bir shopper tarzda çanta aldım, onuda kolumdan çıkarmıyorum. Ben huydur bu. Eğer yeni bir şey almışsam eskitene kadar takmam ya da giymem gerek! Manyakça olduğunu biliyorum ama napim elimde değil. Watsons'dan bir dünya alışveriş yapmış olabilirim. Onun yazısını ayrıca yazacağım. Şimdilik aşağıdaki fotodan ürünleri görebilirsiniz. Ama şunu eklemeden geçemeyeceğim Garnier Nem Bombası serisindeki Yüz Maskeleri beni benden aldı.  Bak ben reklam falan değil bu aman sakın reklam sanma. Sırf indirimde diye aldım ve ne etki edeceğinden pek emin olamayarak kullandım. Yüzümü yumuşacık ve parlak görünce aynadaki şaşkınlığımı görmeniz gerekirdi. Genelde maske çok kullanan biri değilim ama yoğun bir nemlendirici krem sürecini atlamamı sağladı. Ve o nem cidden 4 ya da 5 gün devam etti. Cildinizi sağlıklı bir hale getiriveriyor. Tabi herkeste aynı etkiyi yapar mı onu bilemiyorum. Keşke bir tane değil de 5 - 6 tane alsaydım diyorum. O derece!
Zara Kara cumada indirime girsin diye çook bekledim ama boşa bekledim! Hayallerim suya düştü. Oysa ki ben ondan kot pantolon almak istiyordum! Nedense Zara'da en beğendiğim şey hep pantolon modelleri, kot modelleri oluyor. Tişört takı ve çanta gibi şeyler o kadar beni cezbetmiyor ama diyorum ya pantolon deyince akan sular duruyor! İşte el mahkum indirimsiz bir biçimde beğendiğim bir kot pantolonu aldım.
Normalden bir tık fazla mıydı? Evet! Fakat kumaşı hem çok esnek hem de kadifemsi bir dokusu var. Yani sizi sıkmıyor ama sıkmadan şekillendiriyor. Beğenerek giyiyorum ama az daha ucuz olsaydı ne olurdu be Zara'cım. 
Son olarak ise bayıla bayıla dinlediğim 2 şarkıyı paylaşmak istiyorum sizlerle.

Billie Eilish -Six Feet Under 

Taylor Swift - Don't Blame Me - Reputation albümünden
Spotify'dan dinleyebilirsiniz. Youtube'da orijinal şarkı yerine coverları bulunuyor.

Bonus: Billie Eilish - Copycat



Bunlarda ilgini çekebilir:
New Journey To The West
Why 13 Dizi ve Kitap Yorumu

Yorum Gönder

0 Yorumlar