Advertisement

AVRUPA YAKASININ EN KOMİK 10 ANI!

BÖYLE BİR DİZİ DAHA GELMEZ! 

Geçtiğimiz günlerde Aile Arasında vizyona girdi. Senaristi tabi ki Gülse Birsel'di. Tıpkı Türkiye'nin yeri doldurulamayacak dizilerinden biri olan Avrupa Yakası'nın senaristi olduğu gibi. Öyle bir dizi yaptılar ki, hala yerini doldurabilen biri dizi yok bence komedi alanında. Hiç küfür olmadan, toplumsal sınırları zorlayan, eleştiren, eğlendiren, her kesimden bir şeyler barındıran bir diziydi Avrupa Yakası. 
Karakterleri öyle karakterlerdi ki onları canlandıran oyuncuların üzerine bir deri gibi yapışıverdiler. 

Bir Burhan Altıntop,
Bir Gaffur,
Bir Dilber hala,
Bir Makbule gelmez daha...

Ama gelsin isteriz!
Avrupa Yakası - Burhan - Gif
Öyle zeki bir mizah tekrar ekranlarda can bulsun çok isteriz. Sürekli birbirine bakmakla geçen vıcık vıcık aşk sahneleri, mafya bozuntularının cirit attığı silahlı diziler yerine Burhan Altıntop altın renkli saatiyle girsin sahneye isteriz. 

Zaten fark ettiyseniz artık diziler ekranlarda eskisi gibi tutunamıyor. 10. Bölümü gören dizi sayısı 5 parmağı geçmez oldu. İnsanlarda aynı hikayeyi oynayan farklılığı olmayan, sırf güzel ya da yakışıklı diye oyuncu diye konan insanlardan gına geldi. Ama suç onlarda değil senaryo da, farklı senaryolara kapıyı kapatan yapımcılarda, hikayeleri yayınlamak istemeyen kanallarda. Yani suçlu arandıkça artıyor, suçsuz desen pek yok ortalıkta. Bizde suçluyuz, aklımıza, gönlümüze denk hikayeler beklemeliyiz. Abudik gubidik şeyler yerine daha kaliteli içerikleri olan diziler istemeliyiz. Gülse Birsel gibi iyi düşünebilen, düşündüğünü yansıtırken alçalmayan, zeki isimlere ihtiyacımız var. 
Geçen gün Aile Arasında'yı izledikten sonra tekrar gelip izledim Avrupa Yakası'nın bazı bölümlerini. Eğlendim, güldüm ve dedim ya özledim. 
Bu bölümleri sizlerle de paylaşayım dedim. Bana göre en komik bölümler aşağıda yer alıyor. İzleyin ve gülüverin!

'İçeride zikir var' Burhan ne diyorsa doğru diyordur.

Bu kopek elit kopek! İçkisi kumarı yok doktor bey 

Bebeği sevdi mi yüzüyle dövdü mü pek emin olamadım

Gaffur kişke karışsaymışsın ya!

İngilizce öğretme hiç bu kadar zor olmamıştı zavallı Cem

Seti bile karıştırabilecek bir ikili!

Dilber hala beni acayip korkutan bir karakter. Şu meşhur kötü kaynanalara benziyor!

Anadolu yakasına geçmek ha? OMG! Çok büyük macera bu!

Aman Yarabbi ne olmuş sana böyle?

Volkan! Bu ne hal Volkan!

Yazık yönetmene, yazık o ekibe. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar