Advertisement

Runningman'in En Komik 10 Bölümü - 2 -

 

Runningman'in En Komik 10 Bölümü- 2 -

Runningman Nedir? Güney Kore'de yayınlanan, Arka Sokaklar kadar ömrü olmuş bir yarışma ve komedi programıdır. Toplamda 7 üyeden oluşan bir ekip kimi zaman gelen konuklarla kimi zamansa kendi aralarında çeşitli oyunlar oynar ve ortaya cümbür cemaat bir eğlence çıkar!
Ben Runningman'i ilk kez üniversite de izlemiştim. Hep soğuk ve tuhaf gelirdi bana Asya'da yapılan eğlence programları. Sonuçta onların kültürü ile Türk kültürü arasında ciddi bir fark olunca yapılan esprileri o kadar iyi anlayamıyorsunuz ve ister istemez çokta eğlendirmiyor program sizi. Bir de komik tiplemeler, program konukları falanda sevimli gelmezdi gözüme. Sonra Bigbang grubunun Runningman'a katıldığı programı izledim sırf onları sevdiğim için izlemiştim ama bölüm bitene kadar gülmekten bir hal olmuştum. Harikaydı! Samimiydi ve gerçekten ani gelişen bir yapıya sahipti. Yani bir senaryo yoktu. O ne olacaksa o oluyordu kendiliğinden. 


Zaten Runningman(Tıklayarak ona da bakabilirsiniz) hakkında ki diğer yazımda da anlamıştım size. Üzgünseniz, canınız sıkkınsa, o gün hiç tadınız yoksa açın bir Runningman bölümü bakın bakalım gülmeden durabiliyor musunuz?
Bak o denli iddialıyım. Şeye döndü bu 5 kavanoz bal 100 tl! Benimki de o misal. 5 bölüm izle gülmesi bedava vatandaş! Şakaların eksik olmadığı ve 7 kişilik ekibin bildiğiniz aile gibi olmasından dolayı sanki gerçek hayatlarından kesitler izliyor gibi oluyorsunuz. Birbirleri ile dalaşmaları, kavgalarının şiddeti, esprileri, her şeyleri ile kırıp geçiriyorlar. Yalnız alışkanlık olmuş bende artık 7 üye değiller asil üyelerden birisi yani Gary ayrıldı. Onun yerine 2 yeni üye katıldı Runningman'a. Zaten henüz yeni bölümlere pek göz atma fırsatım olmadı. Ama eskilerden izleyip gülmekten yarıldığım bölümleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Haydi o zaman başlayalım!

261.Bölüm - Bu bölümde efsane bir hayalet sahnesi var. Korku insana adam dahi ezdirirmiş onu görmüş olduk :D


152.Bölüm - Song Ji Hyo ciddi anlamda güçlü bir kadın. Aynı zaman da acayip iyi dövüyor :D Eline düşenin kurtuluşu maalesef ki pek olmuyor

354.Bölüm - Yine korku dolu bir bölüm? Hayır hayır aşırı korkak bir üye görmektesiniz bu bölümde. KwangSoo bu bölümde kalp krizi geçirmediyse daha da geçirmez. Zavallı kameramanı da onun yüzünden ekstra korktu ikramiye falan verin adama. Hem kendi için hem Kwang Soo adına korktuğu için hak ediyor bunu bence.

92.Bölüm - JYP hayranları bu bölüme koşsun! Bir insan hiç mi yaşlanmaz? Gerçi bu Asyalıların bir tane yaşını gösterenine de rastlamadım ki! Bir keresinde Kapadokya gezisi esnasında Japon bir turistle azıcık İngilizce konuşmuştum. En fazla bakın en fazla 25 gösteriyordu kız. Gezmeyi çok sevdiğini 20 senedir bir kez olsun bile bundan bıkmadığını söyledi. Allah'ım Allah'ım teyze sen kaç yaşındasın yahu? 20 yıldır geziyor isen hadi gezmeye de en iyi ihtimal ile 12 14 gibi başlaşan 34 yaşında olman gerek. Neden 20 yaşında gösteriyorsun! Yav yaşının insanı olsana sen! Şaka bir yana da cidden kıskanılacak bir özellik. Son derece genç gösteriyorlar ve bir o kadar da kıpır kıpırlar!

216.Bölüm - Acayip komik ve bolca kostümlü bir bölümdü.

117. Bölüm + 158. Bölüm: Bu bölümler bana göre en eğlenceli oyunların yer aldığı bölümlerden ikisi.

138.Bölüm - Bu bölümü çok seviyorum çünkü Güney Kore'de en aktör var. Lee Jong Suk! Oyunculuğunu çok beğeniyordum. Ama bu bölümle beraber kişiliğine de hayran kaldım. Sevecen komik ve oldukça nazik birisiymiş. Oldukça eğlenceliydi mutlaka izlemelisiniz!



96.Bölüm - Özel güçleri olmadan da yeteri kadar baş belası olan Runningman Ekibi bu bölümde özel güç sahibi oluyor ortaya çıkan deliliği siz düşünün artık. Haha'ya baya üzülmüştüm o nasıl özel güç öyle acı çekti bölüm boyu! :D

148.Bölüm - Şu arabaların bu ekipten çektiği nedir ya :D.



Yorum Gönder

0 Yorumlar