Advertisement

KESİN ADSENSE ONAYI NASIL ALINIR?


SİTENİZ İÇİN ADSENS'TEN NASIL ONAY ALIRSINIZ?

Tekrardan merhabalar! 
Bu kez daha önce hiç değinmediğim bir konuyla karşınızdayım. Kendi başımdan geçenleri de anlatarak yardımcı olacağım sizlere. Uzatmadan başlayalım o zaman!
Hepimiz Adsens sistemi içerisinde her gün internette geziniyoruz. Google Adsense'in tanımladığı reklamlara çoğunlukla tıkladığımız da bir gerçek. Peki böylesine büyük bir sistemin parçası olmayı ister miydiniz?
İstemiyor olsanız burada ne işiniz var zaten değil mi? Ama Adsense tabi ki büyüklüğü kadar kabul olunması da meşakkatli bir sistem. Fakat imkansız falan değil.
Adsense'ten onay için ister Blogger'ı ister Youtuber'ı tercih edebilirsiniz. Ben öncelikle Blog kullanımı ile adsense onayından bahsedeceğim çünkü bu yolla kabul edilmek Youtube'a göre çok daha zor. 
Yazdığınız yazılarda reklamlar bulunsun, az çok bir getirisi olsun diyorsanız ilk önce güzel konular hakkında yazmaya başlayın. Ama öyle tek konu hakkında yazın falan demeyeceğim. Yani bu şart değil. Benim blogum kişisel bir blog ve bir çok konu hakkında yazı bulabilirsiniz. 


Olay tek konu hakkında yazmanız değil, güzel yazıp yazmamanız da.

Çok ciddiyim! Nasıl ki kimi insanların hitabetleri çok güçlüyse, kimi insanlarında kalemi güçlüdür. Öyle ilk yazınızdan Herkül kesilin demiyorum. Ama yazarken Türkçe kullanımına, yazım kurallarına dikkat edin. Güzel kelimeleri bir araya getirin, özenle kurun cümlelerinizi. 

Seçtiğiniz konular hakkında en az 300 kelimelik makaleleriniz olsun. Bakın en az 300 kelime diyorum.

Bir iki makale yazdım tamamdır sakın demeyin. Çünkü ortalama 30 makale olması gerekir blogunuzda. Bu otuz makaleyi diğer sitelerden kopyala yapıştır falan yapmayın! Kendi cümlelerinizden oluşsun. Ama bir başka yazıyı sadece kelimeleri değiştirerek kopyalamayın, çünkü Google'un oldukça güçlü bir alt yapısı var. O mu akıllı mı ben mi yarışına girmeyin boşuna, mutlaka haklayacaktır sizi.
Örneğin; zaten yazı yazmayı seven biriydiniz ya da yazdığınız başka bir yerdekileri yazıları yeni bir bloga taşımak istiyorsunuz bu durumda bu yazıları tek bir gün içinde taşımayın bloga. Haftaya yayın. 

Günde 1 adet makale oldukça makul bir sayı. Her gün yazamam diyenlerdenseniz hafta 1 ya da 2 yazın ama mutlaka yazın. Blogu boş bırakmayın.

Şimdi makaleler hazır, 30 makaleyi 1 ya da 2 ay gibi kısa bir sürede yazmışsanız yine sıkıntı Adsense için(Ama kısa bir bilgi vereceğim sizlere. Adsense'te iki yüzlü olabiliyor. Nasıl mı? Eğer siteniz yeni olmasına rağmen iyi hit almayı başarmışsa örneğin günde 10 - 15 bin arası ziyaretçi geliyorsa, onay alma ihtimaliniz çok yüksek eğer öyle değilse okumaya devem edin) Adsense en az 6 - 7 aydır açık olan site ya da bloglarla daha çok ilgileniyor. Hemen açılıp hevesle yazılmış sitelerin gene aynı hevesle bomboş bırakılması durumuna karşı alınmış bir önlem olsa gerek.
Bu evrede gene sabır devreye giriyor. 

Ne kadar sürecek bir sabır mı? diye merak ediyorsanız kendi Adsense serüvenimden örnek vereyim size.

Ben 2016 yılının mayıs ayında bu bloga Adsense reklamı almak için ilk başvurumu yapmıştım. İçerisinde 20 civarı dolu dolu yazı vardı. Ama blogum henüz 5 aylıktı. Sık sık yazı koymuyordum ilk ay her hafta bir şeyler koyayım diye heves ettim ama sonra hevesim kesildi çok gelen giden olmayınca. Bu yüzden geri kalan süreçte ayda bir iki yazı anca koymuştum. 5 ayın sonunda Adsense başvurdum. E tabiki reddedildim. Daha fazla içerik koymam gerektiğini belirten bir ret emaili aldım. 
Sonrasında tamamen bıraktım yazmayı. Aradan 6-7 ay geçti. Bu kez sırf istediğim için yazmaya başladım. Adsense'ten reddedilmiştim zaten. Tekrar başvurabileceğimi bilmiyordum. 2017 temmuz ayına kadar yazdım. Aklıma estikçe her konudan bir şeyler yazıp, Google Plus gibi ortamlarda, Twitter'da, Facebook'ta paylaştım. Sonra şaş kaza Blog Hocam'a bakarken öğrendim, tekrar Adsense başvurusu yapılabiliniyor! İçimde hiç umut yok ama. 
Diyorum ki yine olmayacak, boşuna gönderdim falan filan. Ama hiç beklemediğim bir biçimde onaylandığını söyleyen bir posta aldım 2 gün sonrasında. Tamda bunlara dayanarak söylüyorum arkadaşlar. Adsense cidden hevesli olmanızı isteyen bir sistem. Bol bol yazmanızı değil, sürekli olmanızı istiyor. Sabırlı olmanızı istiyor. Ayrıca hit almıyorsanız zaten para kazanmanız pekte kolay olmuyor. Bunu kendi kazancımı baz alarak söylüyorum. Ama gündem konularını ele alırsanız emin olun iyi kazançlar sağlayabilirsiniz. 
Adsense için gerekli olan adımları sıralayayım bir kez daha
1. Makaleleriniz en az 300 kelime olsun.
2. Ortalama 30 makale yazmış olun.
3. Makaleleri herhangi bir yerden kopyalamayın.
4. Blog henüz 3 - 4 aylıkken başvurmayın 6-7 ayı geçmesini bekleyin, sabırlı olun.
5. Mutlaka haftada en az 1 yazı koyun.
Bunları yaptığınızdan emin olduktan sonra zaten başvurabilir duruma gelmiş oluyorsunuz ve çok yüksek ihtimal kabul ediliyorsunuz. Fakat kabul edildikten sonrasında yazmayı bırakayım demeyin, çünkü yazdıkça, yazılar okundukça reklam görünürlüğü, tanımlanma şekli iyileşiyor. Ayrıca Youtube için nasıl kabul olunur konusunda da yazacağım. 
Aklınızda herhangi bir soru işareti kaldıysa yorum olarak belirtebilirsiniz, bildiğim kadarıyla açıklayama çalışırım! Diğer yazıda görüşmek üzere!

Beni Instagram'dan takip edebilirsiniz: @brandallfigure
Ayrıca kendi tasarladığım tişörtleri satın almak veya incelemek için: Branallfigure Shop

Yorum Gönder

0 Yorumlar