Advertisement

Youth Over Flowers Winner YOF! Sonunda yayınlanmaya başladı!

 Youth Over Flowers Winner YOF! Sonunda yayınlanmaya başladı! Winner'dan Mino NJTW programına katılmıştı ve bu programda yarışmayı kazanırlarsa kendi grubuyla bir dünyanın çeşitli şehirlerini gezecekleri bir tür gençlik programı çekmek istediğini belirtmişti. İstediği de oldu. Karşınızda YOF! Yayınlanan ilk bölümüyle Kore'de en yüksek reytingi alan program olmayı başarmış. Üstüne üstlük şuan da NAVER'da trend olan bir çok şey onlarla alakalı. 2 senelik bir bekleyişin ardından bomba gibi bir Comeback yapmışlardı, ardından bir comeback daha ve şimdi de Mino sayesinde bir program! Ben bayıldım açıkçası. Bir kaç kısa videoya denk geldim YOF ile ilgili. Acayip komikti. Winner'ı Na PD kaçırmış! Bildiğiniz kaçırmaktan bahsediyorum! Çocuklar reklam çekimi var diye götürülüyor, hapishane kıyafetleri giydiriliyor ardından da kaçırılıyorlar! 
Hele ki öğrendikleri anı izlerken gülmekten öldüm ya. Hepsi Mino'ya saldırdı. Senin yüzünden oldu, planlarımız vardı bizim hazırlık yapacaktık diye. Çok komiklerdi. İlk bölüm Avusturalya'da çekilmiş sanırım. Neyse şimdilik İngilizce alt yazıyla izleyeceğim. Türkçe çevirisi de umarım yakında gelir. Ayrıca Tae'nin gruptan ayrılışından sonra kendilerini tekrar toparladıklarını görmek cidden çok sevindirici. Umarım YOF bu başarısını daimi kılar ve her bölümle Winner daha da tanınır hale gelir. Çünkü gerçekten büyük bir potansiyelleri olduğunu düşünüyorum ve bu sayede YG onları daha da göz önünde tutar. Gerçi YG bu sene herkesi şaşırtarak tüm gruplarını ön planda tuttu. Üstüne üstlük programlar, showlar, comebacklar bini bin paraydı. Konserlere hiç değinmiyorum bile. Hep böyle devam etmesi dileği ile diyelim o zaman :).
Aşağıdan bölümün fragmanlarını izleyebilirsiniz. İyi eğlenceler. 
Kaynak: Youtube, Naver.


Instagram hesabımdan takip etmek için tıklaman yeter! @brandallfigure

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben de izleyeceğimm ama türkçe çevirisi var mı ? Teşekkürler paylaştığın için, severim Winner grubunu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz Türkçe çevirisi yokmuş. Ama Winner Turkey gibi Türk sayfaları büyük ihtimal çevirisini yapacaklardır. Bende bayılıyorum Winner'a. Yorum için teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Takip edeceğim dediğin yerleri,ben teşekkür ederim. :)

      Sil